logo youtube zec
logo facebook zec
logo deklaracja dostepnosci
logo ZEC Inowrocław

Deklaracja dostępności

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.zecino.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Niektóre opublikowane dokumenty mogą pochodzić z różnych źródeł.
  • Zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • Filmy, opublikowane w serwisie www mogą nie posiadać napisów z uwagi na fakt opublikowania ich przed wejściem w życie ustawy.
  • Niektóre pliki to skany dokumentów, bez przetworzonych obrazów na tekst.

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty przekazane przez podmioty trzecie, są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - mejlowo sekretariat@zecino.pl lub telefonicznie 523541111.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Wnioskowanie o tłumacza polskiego języka migowego Wniosek o zapewnienie dostępności

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego zakładu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Torowa 40 88-100 Inowrocław

Wejście do budynku z poziomu parteru. Do wejścia budynku prowadzą schody oraz winda dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. W przypadku braku możliwości poruszania się, przy windzie znajduje się dzwonek przywoławczy pracownika Biura Obsługi Klienta. W budynku znajdują się wszystkie wydziały jednostki. Budynek wyposażony jest w schody. Dopuszcza się wstęp z psem asystującym. W przypadku braku możliwości poruszania się, wszelkie sprawy można załatwić w pomieszczeniu Biura Obsługi Klienta, znajdującego się na parterze. Przy wejściu do pomieszczenia biurowca, znajduje się miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://bip.zecino.pl/attachments/download/706
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://www.zecino.pl/o-firmie/przedmiot-dzialalnosci
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://bip.zecino.pl/attachments/download/716
logo certyfikat wiarygodnosci biznesowej logo cieplo systemowe logo BIP 150 lat uzdrowiska inowrocław